قالیباف رئیس مجلس گفت: حادثۀ معدن طبس  عمیقاً قلب ما و ملت شریف ایران را  به درد آورده است. هیچ کارفرما یا مسئولی حق ندارد  هر سطحی از  حوادث دردآور این چنینی را  اقتضای کار و یا  غیرقابل اجتناب بداند.

به گزارش همشهری آنلاین، قالیباف گفت: حادثۀ معدن طبس عمیقاً قلب ما و ملت شریف ایران را به درد آورده است. هیچ کارفرما یا مسئولی حق ندارد هر سطحی از حوادث دردآور این چنینی را اقتضای کار و یا غیرقابل اجتناب بداند. کمیسیون صنایع مجلس و دکتر نیکزاد به عنوان نماینده ویژه اینجانب به همراه نماینده مردم طبس در میدان بر روند تصمیم گیری ها و فرایند امدادرسانی نظارت نموده و گزارش دقیق از علل وقوع حادثه تهیه خواهد کرد.

تسلیت قالیباف به خانواده های جان باختگان حادثه معدن طبس | ویدئو

بدون کوچکترین مماشات در این زمینه به نمایندگان ملت و مردم شریف ایران گزارش خواهیم داد. آیین نامۀ ایمنی در معادن مصوب سال ۹۱ زینتی و صوری نیست و باید مو به مو و با دقت رعایت شود. مجلس و قوۀ قضائیه پاسدار رعایت قانون هستند و در این زمینه سختگیرانه برخورد خواهند کرد. حق اولیه کارگر، کار در شرایط ایمن و استاندارد است و هیچ بهانه ای برای زیر پا گذاشتن این حق مسلم وجود ندارد. به خانواده‌های عزیز معدنچیان جانباخته صمیمانه تسلیت و تعزیت می‌گویم.

صحبت های رئیس مجلس را در ویدئو ببینید.

کد خبر 884007
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha